Achter de schermen



Achter de schermen, in een chat



Zij


Weet je wat ik doe. Ik doe mijn bikini aan, en dan maak ik een paar sexy foto's van mezelf. Die stuur ik dan naar je. Ik zeg dat ik een man zoek die me eens lekker gaat verwennen. Daar ben ik wel aan toe. Hihi. 


Nou ja, eigenlijk ben ik best alleen. Echt liefde heb ik nooit gekend. Ik ben al een paar keer flink in de steek gelaten zelfs. Ja dat deed wel zeer ja. Maar ik ben een vrouw, dus daar kom ik echt wel over heen. Oh daddy, als jij nu eerst maar eens naar mij kijkt. Ik hoop dat mijn lichaam voor jou mooi genoeg is. Zelf ben ik daar namelijk best onzeker over. Ik maak me wel op hoor, maar van binnen ben ik leeg. Ik ken mijn lichaam niet en mijn grenzen en wensen evenmin. Aan jou stel ik eigenlijk geen eisen. 


Eerst maar eens jou lekker verwennen. Ja je mag al mijn gaatjes vullen. Daar krijg ik misschien mijn zelfvertrouwen wel mee terug. Je moet dan wel mijn naam roepen als je komt. Dat is de enige echte eis die ik eigenlijk heb. Dan voel ik mezelf even weer en vergeet ik de klappen die ik heb gehad. Tja, het is een mannenwereld weet je, dus ik doe mijn best. We moeten er samen toch maar wat van maken. 



Hij 


Weet je wat ik doe. Ik like gewoon je profielfoto. Geweldig. Dan stuur ik je een bericht dat je er zo goed uitziet, mooie vormen zet ik erbij. Dat durf ik. En dan vraag ik hoe het vandaag met je gaat. Ik heb een hele originele openingszin 'Hi love' 


Ik wil graag contact met je omdat ik graag een vrouw om me heen heb. Eentje die me wat aandacht geeft, koffie voor me haalt en mijn stinksokken bij de was gooit. Zoals mijn moeder dat ook altijd deed. Ik kan me ook niet zo goed alleen vermaken.


Eigenlijk heb ik dringend behoefte aan gezelschap. Ik voel me erg alleen. Ja, ik kom maar direct ter zake. Het liefst wil ik een vrouw die net als ik van vrijen houd en die trouw aan mij is. Van mij alleen. Niet te vrij. Nee je mag zeker geen sletje zijn. En liever ook niet al te intelligent, want daar word ik onzeker van. Ja ik heb wel een paar eisen. Maar hé ik ben een man. And it's a men's world baby. 


Liefde zeg je? Nou, zelf ben ik verder wel een vrij man hoor. Mijn streven is zoveel mogelijk vrouwen te zien klaarkomen. Dat doet mijn zelfvertrouwen zo goed. Ik ben namelijk best onzeker. Live of via chat, hoe kan me niet meer schelen eigenlijk. Soms ben ik zo desperaat dat ik me ook op tienermeiden richt. Die zoeken toch een soort vaderfiguur hè. En ik moet ook mijn zaad verspreiden. Het is lente weet je. Dus ik like nu je profielfoto, en stuur ik je een berichtje met een hartje en dan maar zien of je toehapt. 

 


Ik 


Ik keek een tijdje naar deze hel. Naar hem en naar haar, tot mijn tranen op waren. Ik zag wat het probleem nu was. De wind fluisterde toen 'Ga die wereld uit...' en ik liet het los. Daarop stond ik op en vervolgde mijn pad. Internationale Vrouwendag. Er is genoeg stuk in de wereld dat geheeld wil worden.