Voor Bas



Morgen kom je weer en nu je er nog niet bent merk ik hoe ik aan je gehecht ben geraakt. We zijn nu een kleine twee jaar samen onderweg, het wordt tijd dat ik us wat aardigs zeg. 


Want weet je als de wereld onaardig doet, mensen niet me willen spelen, of het contact zonder reden verbreken, dan kan ik bij jou terecht. Jou maakt het niet uit of ik huil of lach of de juiste noten raak. Jou maakt het niet uit als het nog niet klinkt zoals ik het wil horen. Jou maakt het niet uit hoeveel uren ik met je heb doorgebracht. Jou maakt het niet uit dat niemand hoort wat jij met me doet. 


Jou maakt het niet of ik je aandacht geef of waar ik je mee naartoe sleep. Je oordeelt nooit en neemt gewoon alles in je op en geeft terug waar ik mee verder kan. Je trilt me los en spiegelt mijn gemoed. Je bent er in het donker en in het licht, als ik heel dichtbij mezelf komen mag. Je bent de beste vriend die ik ooit had. Wat kijk uit naar je komst Bas.